Dag 15 - Reisverslag uit Lviv, Oekraïne van oekraine2016 - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Lviv, Oekraïne van oekraine2016 - WaarBenJij.nu

02 Augustus 2016 | Oekraïne, Lviv

Dag 15
gisteren was er afgesproken dat we er vandaag kwart voor 7 uit zouden gaan omdat we dan om half 8 zouden kunnen gaan rijden, we zouden bij de eerste stop pas ontbijten. het liep uit omdat we ook nog van iedereen afscheid moesten nemen uiteindelijk reden we kwart over 8 weg. de reis op zich was niet denderend interessant. we hadden 2 pauzes gehad en we kwamen net na 2 uur aan bij ons hotel in Lviv. hier zouden we de nacht doorbrengen zodat we de volgende ochtend vroeg bij de grens konden zijn. toen we daar waren ging iedereen naar zijn/haar kamer om alles in orde te maken en we hadden om 4 uur weer beneden afgesproken. toen we met zn allen beneden waren gingen we met de auto naar het centrum van Lviv. onderweg was iedereen elkaar kwijt geraakt door de stoplichten en na een hele tijd kwamen we elkaar weer tegen op een plein waar we hadden afgesproken. we gingen eerst iets kleins bij de Mac eten en daarna zouden we om 7 uur in een ander restaurant gaan eten. in een restaurant is het eten altijd wel heel lekker maar je krijgt er niet genoeg om vol van te raken daarom gingen we eerst naar de Mac. nadat iedereen bij de Mac iets op had mocht je tot 7 uur rondlopen door de stad daarna zouden we da in een restaurant gaan eten. toen we een restaurant hadden gevonden waar je met 28 mensen kon eten begonnen we met bestellen. als je vlees of zalm had besteld kreeg je een gloeiend hete steen waar je het zelf op moest braden. het was een kapot chill restaurant en het eten was echt super lekker. na het eten gingen we weer naar ons hotel om te douchen en te slapen zodat we er de morgen weer vroeg uit konden gaan.

• 02 Augustus 2016 - 22:50

Sjanie:

Goede terugreis toegewenst allemaal! Het was fijn om (bijna) dagelijks jullie verslag te lezen!
    Hartelijke groet van Matthieu's moeder.

• 03 Augustus 2016 - 15:33

Sarah :

fijne reis terug succes bij de grens!!
    groetjes sarah

• 04 Augustus 2016 - 20:16

Nicolette Kortleven:

Fantastisch om al jullie (zo herkenbare) verhalen te lezen! Succes nog met de terugreis. Alles goedgekomen met de sloffen? ;-) Het was leuk om jullie te ontmoeten en een klein deel van jullie belevenissen mee te mogen maken! Groet vanuit Apeldoorn!